روش بستن لوکیشن اینستاگرام اندروید و IOS

5 دقیقه زمان مطالعه

با فیلتر شدن برنامه اینستاگرام مشکلات زیادی برای کاربران این برنامه به وجود آمده است. خیلی از کاربران به علت نداشتن فیلتر شکن، دیگر دسترسی به پیج خود ندارند و کاربرانی نیز هستند که به علت استفاده از فیلتر شکن، اکانت خود را از دست داده اند. در هر صورت تنها راه استفاده از اینستاگرام در شرایط فعلی، استفاده از فیلتر شکن است. اما این فیلتر شکن ها مشکلاتی را نیز برای ما ایجاد خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا روش بستن لوکیشن اینستاگرام را به شما آموزش دهیم تا از خطرات احتمالی فیلتر شکن ها جلوگیری کنید.

پس با ما همراه باشید و اگر نیاز به تعمیر موبایل دارید با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: آموزش بازیابی رمز اینستاگرام با شماره تلفن، پیامک و ایمیل

چرا باید لوکیشن اینستاگرام را ببندیم؟

هنگامی که اکانت اینستاگرام خود را می سازید، کشور شما در اینستاگرام ذخیره می شود. حالا وقتی برای ورود به اینستاگرام فیلتر شکن خود را روشن می کنید، لوکشن و آی پی گوشی شما تغییر می کند و به لوکیشن فیلتر شکن متصل می شوید. در این صورت اگر وارد اینستاگرام شوید، لوکیشن شما با لوکیشن اکانت شما تفاوت خواهد داشت. این اتفاق اگر چندین بار تکرار شود، الگوریتم اینستاگرام شما را ربات می خواند و پیج شما را می بندد. این اتفاق در اکانت های پابلیک و عمومی بیشتر اتفاق می افتد.

چگونه از این اتفاق جلوگیری کنیم؟

اکثر کاربران اینستاگرام داخل اکانت خود اطلاعات مهمی دارند و دسترسی به اکانت برایشان مهم خواهد بود. اما چگونه از بسته شدن و بن شدن اکانت خود جلوگیری کنیم؟ به دلیل فیلترینگ شدید اینستاگرام چاره ای به جز بستن لوکیشن اینستاگرام نخواهیم داشت. این کار هم با گوشی های اندروید و هم با گوشی های IOS امکان پذیر خواهد بود. پس با ما همراه باشید تا شما را با این ترفند آشنا کنیم.

حتما بخوانید: روش افزایش سرعت اینترنت گوشی

بستن لوکیشن اینستاگرام در گوشی های اندروید

این کار در گوشی های مختلف متفاوت خواهد بود ولی نگران نباشید ما راه های مختلف را به شما آموزش می دهیم.

راه اول این است که روی در صفحه اصلی گوشی خود برای چند ثانیه برنامه اینستاگرام را نگه دارید تا یک نوار نمایش داده شود. روی آن نوار گزینه اطلاعات برنامه را انتخاب کنید. حالا روی مجوز های برنامه بزنید و با انتخاب مجوز موقعیت مکانی، آن را غیر فعال کنید.

اطلاعات برنامه <<< مجوز های برنامه <<< موقعیت مکانی <<< هرگز اجازه داده نشود

روش بستن لوکیشن اینستاگرام اندروید و IOS

 

راه دوم این است که وارد تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه برنامه ها را انتخاب کنید. حالا با انتخاب مدیریت برنامه ها، برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و وارد شوید. در نهایت مسیر راه اول را ادامه دهید تا لوکیشن اینستاگرام شما بسته شود.

حتما بخوانید: 4 روش کاربردی و سریع ساخت شماره مجازی تلگرام

روش بستن لوکیشن اینستاگرام اندروید و IOS

بستن لوکیشن اینستاگرام در گوشی های IOS

در گوشی های آیفون که سیستم عامل IOS دارند نیز این امکان وجود دارد تا لوکیشن اینستاگرام خود را ببندید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید و با سرچ کردن Instagram، برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. حالا روی گزینه location ضربه بزنید و گزینه Never را انتخاب کنید تا به این صورت لوکیشن اینستاگرام شما بسته شود.

روش بستن لوکیشن اینستاگرام اندروید و IOS

توصیه های مهم

در این مقاله سعی کردیم به شما آموزش دهیم تا لوکیشن اینستاگرام خود را ببندید و از خطر مسدود شدن اکانت خود جلوگیری کنید. اما علاوه بر این تقاضا داریم تا فقط از فیلترشکن های ایمن و مطمعن استفاده کنید. استفاده از فیلتر شکن های غیر معتبر و مخرب ممکن است علاوه بر اکانت اینستاگرام، امنیت گوشی شما را نیز به خطر اندازد. همچنین اگر نیاز به تعمیر نرم افزاری موبایل خود دارید، با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت گوشی شما توسط یک تعمیرکار ماهر تعویر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *