آموزش بازیابی رمز اینستاگرام با شماره تلفن، پیامک و ایمیل

5 دقیقه زمان مطالعه

اگر از برنامه اینستاگرام استفاده می‌ کنید حداقل برای یک بار هم که شده با مشکل فراموشی پسورد اینستاگرام مواجه شده اید. اگر در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی به دنبال راهکاری برای رفع این مشکل می گردید. در این مقاله قرار است ساده ترین راهکارهای بازیابی رمز اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم. برای آنکه بتوانید اکانت خود را بازگردانید تنها کافیست گام به گام با ما پیش بروید.

اگر موبایل شما خوب کار نمی کند و دچار مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری شده است می توانید از طریق فرم زیر سفارش تعمیرات موبایل را ثبت کنید.

ساده ترین روش های بازیابی رمز اینستاگرام

برای بازیابی رمز اینستاگرام روش های گوناگونی وجود دارد. بازیابی رمز اینستاگرام از طریق گوشی، پیامک، ایمیل و سایت از سریعترین روش هایی است که از طریق آن می توانید پسورد اینستاگرام را بازیابی کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام

راهکار اول، برگرداندن رمز با کمک برنامه اینستاگرام

پیشنهاد می ‌شود که به عنوان اولین راه حل از خود برنامه اینستاگرام کمک بگیرید. در این حالت شما با کمک یک ایمیل یا sms خواهید توانست رمزتان را تغییر دهید. البته حتی اگر نام کاربری خود را نیز فراموش کرده اید باز هم احتمال بازیابی وجود دارد. برنامه اینستاگرام را باز کرده و مراحل زیر را پیش بگیرید:

_ در صفحه ای که قرار است آیدی و پسورد خود را ذکر کنید در قسمت پایین صفحه بر روی گزینه Get help logging in  بزنید.

_ سپس از شما درخواست می شود تا مشخصات اکانت تان را درج نمایید. چنانچه نام کاربری خود را به خاطر دارید آن را در کادر مربوطه بنویسید. اما چنانچه به یاد نداشتید سایر گزینه ها مثل ایمیل یا تلفن را نیز می توانید وارد نمایید.
_ هنگامی که اطلاعات را درج کردید حال زمان انتخاب روش برگرداندن رمز فرا رسیده است. بدین منظور شما سه گزینه برای انتخاب خواهید داشت.

1. بازنشانی پسورد اینستاگرام با ایمیل

اولین حالتی که می توانید از آن استفاده کنید بازیابی به واسطه ایمیل است. دقت داشته باشید که باید دقیقا همان ایمیلی را بزنید که اکانت را با آن ساخته اید. نگران نباشید تا بازیابی رمز اینستاگرام خود فاصله زیادی ندارید:

  1. انتخاب گزینه Send an Email و ثبت Email
  2. هنگامی که ایمیل را به درستی انتخاب کرده باشید از سوی برنامه برای شما یک ایمیل زده می شود. می بایست به صندوق ایمیل خود بروید و پیام را باز کنید. پیام ارسال شده حامل یک لینک به منظور بازیابی رمز شماست. (البته گاهی ایمیل به پوشه اسپم انتقال می یابد یعنی چنانچه در اینباکس شما ایمیلی مشاهده نشد حتماً اسپم را نیز چک کنید.)
  3. لینک ارسالی را انتخاب کرده و در کادری که درون آنها نوشته شده New password و  New password again  پسورد جدید خود را بنویسید
  4. پروسه به اتمام رسیده و شما می توانید از رمز جدید انتخابی خود برای ورود به اکانت بهره بگیرید.

بازیابی پسورد اینستاگرام

2.بازیابی رمز اینستاگرام با شماره تلفن

اگر از ایمیل برای ساخت اکانت استفاده نکرده اید و یا مطمئن نیستند که از کدام ایمیل خود را برای ساخت این اکانت استفاده کرده اید می توانید از این حالت کمک بگیرید. در این روش به جای درج ایمیل تنها کافیست شماره موبایلی که در هنگام ساخت اکانت ثبت کرده اید را درج کنید.

  1. شماره موبایل را نوشته و گزینه Send an SMS را بزنید.
  2.  به شماره درج شده یک پیامک ارسال می شود. sms ارسال شده حاوی لینک بازنشانی رمز است.
  3. هنگامی که بر روی لینک ارسالی بزنید؛ یک تب برای شما باز می شود. درون صفحه باز شده جدولی مشاهده می کنید که بایستی بخش های خالی New password و New password again در آن را پر کنید.
  4. در نهایت گزینه سیو را زده و می توانید با رمز جدید مجدداً به اکانت وارد شوید.

3.بازیابی رمز اینستاگرام با کمک اکانت فیسبوک

چنانچه نمی دانید که در حین ساخت اکانت اینستاگرام از کدام ایمیل و یا شماره استفاده کرده‌اید این حالت برای شما کارساز خواهد بود.
لازم استفاده از این روش این است که در گذشته حداقل یک بار به واسطه اکانت اینستا به اکانت فیسبوک خود متصل شده باشید. در این حالت می توانید از این گزینه کمک بگیرید.

  • حالت Log in with Facebook را برگزینید.
  •  با انتخاب این گزینه میتوانید به صفحه فیسبوک خود وارد شوید و از آنجا پسورد را بازیابی کنید.

نکته :
چنانچه در هر یک از این راهکارها، در قسمت درج یوزرنیم و ایمیل با ارور روبرو شدید این حالت را در نظر بگیرید که شاید نام کاربری را به درستی وارد نکرده اید. اما چنانچه از درج ایمیل یا نام کاربری خود مطمئن هستید اما احساس می کنید که اپلیکیشن اینستاگرام به اشتباه این اخطار را می دهد؛ این احتمال هم وجود دارد که بنا به هر دلیلی صفحه کاربری شما از سمت اینستاگرام حذف شده باشد.

حتما بخوانید: آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام

بازیابی پسورد اینستاگرام با سایت

راهکار دوم، بازیابی رمز اینستاگرام با کمک سایت اینستاگرام

اگر نمی توانید از برنامه اصلی اینستاگرام کمک بگیرید سایت این برنامه نیز برای شما راهکارهای کارسازی به همراه دارد. بازنشانی رمز اینستاگرام با کمک این روش نیز ساده است. برای بازگرداندن رمز مراحل را یک به یک همراه ما پیش ببرید:

  1. از طریق یک مرورگر به سایت اینستاگرام وارد شوید. هنگامی که صفحه مورد نظر به منظور درج یوزرنیم و پسورد برای شما نمایش داده شد؛ در پایین صفحه گزینه Forgot Password را برگزینید.
  2. حال باید ایمیل، اسم اکانت و یا شماره موبایل خود را بنویسید و سپس گزینه Send Login Link را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد برنامه بر اساس اینکه شما ایمیل و یا شماره تلفن را انتخاب کرده اید برایتان یک لینک حاوی بازگرداندن رمز به صورت پیامک و یا ایمیل می فرستد. اگر ایمیل را انتخاب کرده ‌اید وارد صندوق ایمیل یا جیمیل خود شوید. سپس بر روی لینک ارسالی ضربه بزنید تا بتوانید با صفحه باز شده پروسه ریست پسورد  خود را تکمیل کنید.
  4. اما چنانچه شماره تلفن را نوشته اید پس لینک بازنشانی رمز برای شما پیامک شده است.
    فرقی ندارد در دو حالت پیامک و ایمیل هنگامی که بر روی لینک ضربه میزنی  یک تب برای شما باز می شود.  صفحه باز شده حاوی جدولی است که می بایست در درون آن قسمت های خالی  New Password و New Password Confirmation را پر کنید.
  5. در آخرین گام گزینه ریست پسورد را زده و پروسه بازیابی رمز اینستاگرام را به اتمام برسانید.

امدادکاران بهترین مرکز تعمیرات موبایل تهران

اگر با روش های ذکر شده نتوانستید پسورد اینستاگرام خود را بازیابی کنید یا با مشکلات دیگری در گوشی خود روبه رو شده اید و به دنبال تعمیرکار حرفه ای هستید می توانید از خدمات تعمیرات گوشی امدادکاران استفاده کنید. این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیر گوشی اپل، سامسونگ، شیائومی و دیگر برندها انواع خدمات تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را در سراسر تهران ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *