تعمیر آیفون 11 ‌‌پرو

5 دقیقه زمان مطالعه

تعمیر آیفون 11 پرو جزو چالش‌ برانگیز ترین تعمیرات در بین گوشی های آیفون می باشد.

این چالش ها به علت پیچیدگی در طراحی و ساخت گوشی آیفون 11 پرو می باشد.

از آنجایی که کمپانی اپل نمایندگی واقعی در ایران ندارد بنابراین پیشنهاد می‌شود که برای تعمیر iphone 11 pro خود به یک مرکز تخصصی تعمیرات آیفون که دارای مجوز مجوز فعالیت در ایران می باشد مراجعه کنید.

چرا که در مرکز تعمیرات آیفون تکنسین های متبحر و با تجربه ای حضور دارند که تخصصشان فقط و فقط تعمیر گوشی های آیفون می باشد.

علاوه بر آن تجهیزات این مراکز کاملاً مدرن و پیشرفته و مطابق استانداردهای جهانی می باشد.

و همچنین کلیه قطعاتی که برای تعویض در گوشی های آیفون استفاده می شود همگی اورجینال می باشند.

مشخصات گوشی آیفون 11 pro

مشخصات فنی آیفون 11 پرو به شرح زیر است:

– صفحه نمایش: 5.8 اینچ با رزولوشن 1125*2436 پیکسل

– سیستم عامل: iOS 13 قابل ارتقا به iOS 14

– پردازنده: Chipset A13 Bionic با 6 هسته و GPU قوی

– حافظه داخلی: 64، 128 ، 256 و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی

– دوربین سه گانه 12 مگاپیکسل: یک دوربین واید و یک دوربین تله با فناوری فوکوس خودکار و یک دوربین اولترا واید، فلاش True Tone، عکاسی پرتره و فیلمبرداری 4K

– دوربین سلفی: دو لنز 12 مگاپیکسلی با تصویربرداری Full HD، شتاب‌ سنج، سنجش سطح نور و عکاسی HDR

– ساختار: بدنه ساخته شده از شیشه و فریم فلزی با استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP68

– صدا: بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos

– باتری: با ظرفیت متوسط 3046 میلی‌ آمپر ساعت، قابلیت شارژ وایرلس و شارژ سریع

– دیگر قابلیت‌ها: Face ID، Apple Pay، NFC، دستیار صوتی Siri

مشخصات گوشی آیفون 11 pro

معرفی آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو، یکی از آیفون‌ های سری 11 شرکت اپل است که در سپتامبر سال 2019 معرفی شد.

در این مدل، کمپانی اپل تصمیم گرفت در مقایسه با نسخه‌ های قبلی آیفون ها، به بهبود کیفیت دوربین و سرعت پردازش دستگاه بپردازد.

در ادامه برخی از امکانات و ویژگی های آیفون 11 پرو در زیر آمده است:

– دارای سه دوربین اصلی با وضوح بسیار عالی، شامل یک دوربین سه بعدی با فناوری تشخیص چهره (True Depth)، یک دوربین واید، و یک دوربین اولترا واید است که امکان قابلیت عکاسی با زوایای مختلف را فراهم می‌ کند.

– صفحه نمایش‌ OLED با سایز 5.8 اینچی و رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل.

– پشتیبانی از شارژ سریع و وایرلس.

– دارای پردازنده قدرتمند A13 Bionic، که عملکرد پردازشی و گرافیکی بهتری را نسبت به نسل‌های قبلی فراهم می‌ کند.

– قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن.

– دارای گواهینامه‌ ی ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 تا عمق 4 متر و به مدت 30 دقیقه.

به طور کلی، اپل 11 پرو یکی از بهترین تلفن‌ های هوشمند با ویژگی‌های عالی و منحصر به فرد برای علاقه‌ مندان به عکاسی و استفاده از تکنولوژی‌ های جدید و پیشرفته ی شرکت اپل است.

تعمیرات تخصصی اپل 11 پرو

تعمیرات تخصصی آیفون 11 پرو بستگی به نوع و شدت صدمات وارده به گوشی دارد.

برای مثال، تعمیر صفحه نمایش، دوربین ها، مادربرد و قطعات داخلی، باتری، اسپیکر، پورت شارژ و دیگر بخش های آیفون حتما می بایست از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه کمک گرفت.

بهترین راه این است که با توجه به نوع و میزان خسارت گوشی، با یک مرکز تخصصی و خوشنام تعمیرات اپل تماس بگیرید تا از عیب یابی اصولی و صحیح آیفون تان توسط تعمیرکاران حرفه ای و متخصص، و همچنین استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیر آیفون 11 پرو خود اطمینان حاصل کنید. 

اگر هم آیفون شما هنوز دارای گارانتی فعال باشد، می‌ توانید با شرکت مربوطه تماس گرفته و از خدمات آنجا استفاده کنید.

مشکلات رایج apple 11 pro

بیشترین مشکلات رایج آیفون 11 پرو با توجه به گزارشات دریافتی از دارندگان این گوشی عبارتند از:

1- مشکلات عکسبرداری: از شایع ترین مشکلات دوربین آیفون 11 pro، سیاه شدن دوربین، تار شدن دوربین و عدم فوکوس روی اشیا می باشد.

2- مشکلات کار با دوربین: این مشکل ممکن است در برخی از دوربین‌های جلویی و پشتی آیفون بروز پیدا کند.

این مشکلات ممکن است شامل تاخیر هنگام استفاده از دوربین و یا کیفیت نامناسب عکس باشد.

3- مشکل شارژ دستگاه: ممکن است عملیات شارژ شدن apple 11 پرو با مشکل روبرو شود.

مانند شارژ نشدن یا شارژ با سرعت خیلی آهسته هنگام شارژ معمولی، یا کار نکردن حالت فست شارژ

4- مشکلات صفحه نمایش: شایع ترین مشکلات صفحه نمایش شامل آسیب و شکستگی تاچ و ال سی دی، خطوط رنگی عمودی یا افقی روی صفحه نمایش و پیکسل های مرده می باشد.

5- مشکل اتصال به اینترنت: ممکن است در برخی از موارد، اتصال به Wi-Fi از دسترس خارج شود و یا ارتباط Bluetooth با دستگاه های خارجی برقرار نشود یا بعد از برقراری خود به خود قطع شود.

در صورت برخورد با هر یک از این مشکلات و یا مشکلات دیگر بر روی گوشی آیفون 11 پرو خودتان می توانید با مرکز تعمیرات آیفون تماس بگیرید و یا از طریق منوی سایت درخواست تعمیرات گوشی را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تعمیر فوری آیفون 11 پرو

در صورتی که نیاز به تعمیر فوری آیفون 11 pro دارید، بهترین کار این است که مرکز خدمات تعمیراتی اپل مراجعه کنید تا در اسرع وقت گوشی شما عیب یابی و تعمیر شود.

اگر هم گوشی شما دارای گارانتی معتبر می باشد و هنوز تاریخ آن به اتمام نرسیده است، می توانید با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید و گوشی خود را برای تعمیر به آنها بسپارید.

تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرو

برای تعمیر ال سی دی آیفون 11 پرو باید بدانید این کار به دلیل پیچیدگی و ظرافت های زیادی که در اتصالات گوشی وجود دارد، نیاز به تبحر بسیار بالای تعمیرکار و همچنین استفاده از ابزار مخصوص برای تعویض دارد.

بنابراین سعی کنید این کار را به یک تکنسینی که متخصص تعمیر گوشی های آیفون می باشد و تبحر بالایی دارد بسپارید.

در ضمن حتماً از مرکز تعمیراتی که گوشی خود را برای تعویض ال سی دی آیفون 11 پرو به آنها میسپارید، اطمینان حاصل کنید که از ال سی دی اورجینال برای تعویض استفاده می کنند.

چون علاوه بر آنکه ال سی دی اورجینال کیفیت بسیار بالایی دارد از طرفی هم با مادربرد دستگاه سازگاری کامل دارد و به آن آسیب نمی زند.

تعمیر باتری آیفون 11 پرو

تعمیر باتری اپل 11 پرو باید یک مهندس حرفه ای و مجرب و در یک مرکز اختصاصی تعمیرات و خدمات آیفون انجام شود.

در صورتی که باتری گوشی شما خراب شده باشد و نیاز به تعویض آن باشد تعمیرکار این کار را با تعویض باتری اورجینال برای شما انجام خواهد داد.

پس از تعویض باتری جدید، عملکرد و سازگاری آن روی دستگاه شما کاملاً بررسی می‌شود و پس از اطمینان از کارکرد درست باتری، گوشی به شما تحویل داده خواهد شد.

خرابی دوربین iphone 11 pro 

خرابی دوربین iphone 11 pro 

ممکن است دوربین آیفون یازده پرو شما به دلیل ضربه، نفوذ مایعات یا رطوبت، خطاهای سخت افزاری یا نرم افزاری دارای مشکل شده باشد.

پیشنهاد می‌ کنیم قبل از مراجعه به مرکز تعمیرات، ارتباط دوربین را با دستگاه بررسی کرده، بازیابی تنظیمات نرم افزاری برای دوربین، به روز رسانی نرم افزار و یا تنظیمات شبکه همراه انجام دهید، زیرا ممکن است مشکل شما را حل کند.

هزینه تعمیر و تعویض دوربین هم بستگی به شرایط خاص دستگاه شما دارد. لذا بهتر است با نمایندگی اپل تماس گرفته و درخواست تخمین هزینه را از کارشناسان مرکز دریافت نمایید.

تعمیر صفحه نمایش آیفون 11 پرو

تعمیر صفحه نمایش آیفون 11 پرو بسته به جنس و نوع خسارت وارد شده به آن می تواند زمان تعمیر و هزینه ی خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.

در بعضی موارد، صفحه نمایش تنها نیاز به تعمیر سطحی مثل تعویض گلس دارد و ال سی دی دچار آسیب فیزیکی نشده است.

اما در موقع بروز آسیب های شدید نیاز به تعویض ال سی دی آیفون وجود خواهد داشت.

تعمیر اسپیکر آیفون 11 پرو

تعمیر اسپیکر آیفون 11 پرو

 

 

 

ممکن است اسپیکر دستگاه شما به دلیل نفوذ مایعات یا رطوبت، خطاهای سخت افزاری یا نرم افزاری دارای مشکل شده باشد. پیشنهاد می‌ کنیم قبل از مراجعه به تعمیرکار، از تعویض کابل شارژ، به روز رسانی نرم افزار و یا تنظیمات اسپیکر (مانند تنظیمات هدفون) استفاده کنید، زیرا ممکن است مشکل شما را حل کنند.

در صورتی که اسپیکر اپل 11 پرو شما با مشکل مواجه شده است، شما می‌توانید به مرکز خدمات اپل مراجعه کنید تا مهندسین مرکز بررسی، تعمیر و یا تعویض اسپیکر آیفون 11 پرو شما را انجام دهند.

تعمیر هارد آیفون 11 پرو

هارد دستگاه‌ های آیفون 11 pro شامل حافظه داخلی (Flash Storage) می‌باشد و بعضی از قطعات دیگر چون CPU و RAM نیز در آن جای می‌ گیرند. 

دستگاه اپل 11 پرو شما دارای یک حافظه داخلی مبتنی بر فناوری با پهنای باند بالا (NVMe) است که بسیار سریع و قابل اعتماد است.

در صورتی که برای مثال دستگاه شما فایل‌ ها یا عکس‌ ها را به صورت کامل از دست داده، یا با مشکلات خواندن و نوشتن حافظه داخلی روبرو شده‌ اید، ممکن است نیاز داشته باشید که حافظه داخلی را تعویض کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تعویض حافظه داخلی باعث پاک شدن تمامی اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شما می‌شود.

لذا پیش از تعمیر، حتما از فایل هایتان بک آپ بگیرید.

آب خوردگی apple 11 pro 

اگر آیفون 11 پرو شما دچار آب خوردگی شده است، ابتدا بهتر است که فوراً آن را از بین ببرید و تمام بخش‌های آن را خشک کنید. سپس از روش‌های مختلفی مانند استفاده از یک دستگاه سشوار مو روی حالت باد سرد (نه گرم) و یا قرار دادن آن در یک ظرف پر از برنج یا خاکستر استفاده کنید.

بعد از انجام این کارها، باز هم ممکن است آیفون شما به طور کامل به حالت عادی برنگردد.

در این صورت، بهترین راه حل این است که آن را به مرکز تعمیرات اپل ببرید تا بررسی و تعمیر شود.

مشکل وای فای در iphone 11 pro 

شایع ترین مشکلات وای فای در موبایل آیفون 11 پرو معمولا به علت یکی از دلایل زیر می باشد: 

1- اتصال گوشی به شبکه وای فای ضعیف: در اینصورت، باید به یک شبکه وای فای قوی‌ تر وصل شوید یا پس از بررسی مجدد پسورد، دوباره به همان شبکه متصل شوید. 

2- خطای نرم‌ افزاری: در برخی موارد، به‌ روزرسانی سیستم عامل ios و یا بازنشانی تنظیمات شبکه می‌ تواند این مشکل را حل کند. 

3- ایراد سخت‌ افزاری: در برخی موارد، مشکل وای فای ناشی از ایراد سخت‌ افزاری می باشد.

در این موارد، بهتر است به یک مرکز تعمیرات تخصصی آیفون مراجعه کنید تا ایراد دستگاه شما بررسی و رفع شود.

خرابی Face ID در آیفون 11 پرو

خرابی Face ID در آیفون 11 پرو

خرابی فیس آیدی در آیفون 11 پرو ممکن است به دلایل مختلفی از جمله پوشیدن ماسک، تغییرات در چهره و افتادن لکه روی دوربین رخ دهد.

اگر بعد از رفع این موارد همچنان نتوانستید ایراد Face ID را برطرف کنید، بهتر است با مرکز خدمات گوشی های آیفون تماس بگیرید و گوشی خود را برای بررسی های دقیق تر به آنجا بسپارید.

هزینه تعمیر آیفون 11 پرو

هزینه تعمیر اپل 11 پرو با توجه به وضعیت گوشی، نوع آسیب وارد شده، کیفیت و اصالت قطعات تعویضی و اینکه آیا گوشی شما قبلاً تعمیر شده است یا خیر متفاوت می باشد.

بنابراین شما می توانید برای آگاهی دقیق از جزئیات هزینه تعمیر iPhone 11 pro خود، با مرکز تعمیرات موبایل اپل تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *