آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون

5 دقیقه زمان مطالعه

اپلیکیشن اسنپ چت snapchat، از بهترین اپلیکیشن‌های جذاب و سرگرم کننده می‌باشد، که به وسیله آن، فیلم‌ها و تصاویر به اشتراک گذاشته می‌شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی نصب و استفاده از اسنپ چت، که این برنامه زیر شاخه‌ای از یادگیری و تعمیرات نرم افزاری موبایل است آشنا کنیم. شاید برایتان پیش آمده باشد، که هنگام اشتراگ گذاری فیلم‌ها و تصاویر خودتان، به دنبال اپلیکیشنی جذاب بوده باشید، در اینجا ما شما را با یکی از بهترین اپلیکیشن‌های جذاب و سرگرم کننده در این زمینه آشنا خواهیم کرد.
یکی از کاربردهای جذاب این اپلیکیشن، داشتن افکت‌های مختلف است، شما به راحتی می‌توانید فیلم‌ها و عکسهای خودتان را در آن ویرایش و ادیت کنید و همچنین ویژگی دیگر این برنامه که به لحاظ امنیتی کاربرد دارد این است که، فیلم‌ها و تصاویر فرستاده شده پس از اینکه مخاطب آنها را مشاهده کرد پاک می‌شود.
در این اپلیکیشن پست‌ها را می‌توان به صورت استوری گذاشت و به راحتی می‌توانید در قسمت چت آن، با دوستانتان گفت و گو کنید و در ارتباط باشید. اسنپ چت، اپلیکیشنی جذاب است که هم در دستگاههای اندرویدی و هم آیفون کاربرد دارد. به زبان ساده‌تر این برنامه توسط کاربرانش به صورت عامیانه اسنپ نامیده می‌شود.
توسعه‌دهنده اسنپ چت یک شرکت عمومی است که اسنپ نیز نامیده می‌شود. این شرکت ادعا می کند که شرکت دوربین است. این شرکت محصولات دیگری از شاخه سخت افزار مانند عینک اسنپ چت را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که اسنپ، توسط یکی از بنیانگذاران ایوان اشپیگل رهبری می‌شود.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون

هدف اسنپ چت چیست؟

در ابتدا تمرکز اسنپ چت، تنها بر روی اشتراک گذاری عکس‌های شخصی بود، اما اکنون می‌توان از آن برای طیف وسیعی از درخواست‌ها از جمله ارسال ویدیو، چت ویدیویی زنده، پیام‌رسانی، ایجاد آواتارهای کاریکاتور مانند Bitmoji استفاده کرد که برای همه دنبال کنندگان شما پخش خواهد شد.
حتی در اسنپ چت، منطقه‌ای به نام کشف تعیین شده، که محتوای کوتاه از ناشران بزرگ مانند Buzzfeed را به نمایش می‌گذارد. Snapchat حتی به شما امکان می‌دهد تا رسانه‌ها را در یک منطقه خصوصی ذخیره کنید.
اضافه کردن فیلترها و لنزهای مبتنی بر واقعیت افزوده به عکس‌برداری و نشان دادن موقعیتن مکانی زنده شما بر روی نقشه از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است. اما نکته کلیدی در مورد اسنپ چت این است که همه چیز در مورد ارتباط فوری از طریق تلفن شما است. قبل از اسنپ چت، رسانه های اجتماعی بسیاری مبتنی بر دسکتاپ بودند. به عنوان مثال، شما می‌توانید وضعیت‌ها، توییت‌ها، عکس‌ها را پست کنید و از همه آن چیزها به صورت آنلاین سابقه داشته باشید، بنابراین دوستانتان می‌توانند روی آن‌ها نظر بدهند و همه آنها را برای همیشه ببینید.
همچنین، اسنپ چت نحوه ارتباط آنلاین بین افراد را تغییر داده است. با اسنپ چت، می‌توانید به سرعت عکسی از خود با لنز AR رنگین کمانی بگیرید و آن را برای دوستانتان ارسال کنید. ویژگی جالب آن اینست که پس از باز شدن عکس، برای همیشه ناپدید می‌شود. از نظر فنی، آنها می‌توانند در صورت تمایل از آن اسکرین شات بگیرند و آنها نیز در پاسخ، عکس یا ویدیوی خود را ارسال کنند، همچنین می توانند برای دیده شدن پست خود توسط دوستان و فالوورها در استوری خودشان پخش کنند. در واقع کاربردهای بسیار زیاد دیگری برای این برنامه وجود دارد که شما می توانید از طریق پرسش در امدادکاران که مرکزی تخصصی در تعمیرات موبایل است و به صورت حرفه ای و زیر نظر کادری متخصص و با تجربه انواع سفارشات و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری گوشی را ارائه می دهد.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون

حتما بخوانید: مهم ترین نشانه های هک شدن گوشی [رفع هک گوشی]

ساختن اکانت در اسنپ چت

1.زمانی که برنامه اسنپ چت را بازمی‌کنیم مانند تصویر، دو گزینه loging و sing up ظاهر می‌شود. بر روی گزینهsing up کلیک کنید.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون
2.سپس نام و نام خانوادگی خودتان را وارد کنید و دکمه sing in & Accept را بزنید.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون
3.تاریخ تولد خودتان را در مرحله بعد به میلادی وارد کنید و گزینه continue را بزنید.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون
4.در این مرحله صفحه ای باز می شود که شما می توانید نام کاربری خودتان را در آن تغییر دهید و یا اگر هم با نام کاربری پیش فرض مشکلی ندارید گزینه continue بزنید.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون
5.یک رمز عبور در این مرحله برای اکانت خودتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید رمز انتخاب شده بیشتر از هشت کاراکتر باشد.

6.در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که شما باید شماره تماس خودتان را وارد کنید و یا از طریق ایمیل نیز می توانید به ساختن اکانت خود ادامه دهید.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون
7.در نهایت یک کد 6 رقمی برای شما ایمیل یا پیامک می شود که با وارد کردن آن فرآیند ثبت نام شما تکمیل می شود.

آموزش نصب اسنپ چت در گوشی‌های اندروید و آیفون

حتما بخوانید: مشکل وارد نشدن به تلگرام

پیدا کردن دوستان خود در اسنپ چت

  • نام کاربری دوست خود را پیدا کنید

یکی از اصلی ترین روشها که افراد برای اضافه کردن یکدیگر در اسنپ‌چت از آن استفاده می‌کنند، نام‌کاربری است. استفاده از نام‌کاربری باعث می شود تا بتوانی کسانی که در لیست مخاطبین موبایل شما نیستند را هم اضافه کنید. در اسنپ‌چت هیچ راهی برای اضافه کردن دوستان خود با استفاده از نام واقعی آن شخص و آدرس ایمیل و وجود ندارد.

  • صفحه‌ی دوربین اسنپ‌چت خودتان را به سمت پایین صفحه بکشید

شما با انجام این کار می‌توانید نام‌کاربری، کد اسنپ، ، امتیاز ‌اسنپ‌چت و اسمی که به شما نمایش داده می‌شود را ببینید.

  • رویAdd Friends بزنید

با انجام دادن این کار منوی اضافه کردن دوستان شما باز خواهد شد.

  • روی گزینه Add by Username بزنید

با لمس کردن این گزینه کادر جستجوی کاربران برای شما باز می شود.

  • نام‌کاربری کامل شخصی را که می‌خواهید اضافه کنید بنویسید

نمی‌توانید قسمتی از یک نام‌کاربری را وارد کنید و انتظار داشته باشید تا اسنپ‌چت آن را برای شما کامل کند. برای پیداکردن هر‌شخصی شما باید نام‌کاربری آن را ب ه‌صورت کامل تایپ کنید.همچنین در ‌نظر داشته باشید که جستجوی دوستانتان فقط به وسیله نام‌ کاربری آنها در اسنپ‌چت امکان‌پذیر است؛شما نمی‌توانید برای جستجو از، شماره‌‌تماس، اسم واقعی ، آدرس ایمیل با هر نوع اسم یا آدرس دیگری استفاده کنید
اگر خواستید شخصی را با استفاده از شماره ‌‌تماس آن پیدا کنید، در ابتدا باید شماره تماس و مشخصات آن را در لیست مخاطبین گوشی خود ذخیره کنید

  • روی دکمه‌ی +Add در کنار نام کاربر بزنید

این کار باعث اضافه شدن شخص مورد‌نظرتان به لیست دوستانتان می‌شود. این دکمه زمانی فعال است که نام ‌کاربری شخص را به‌ صورت کامل و صحیح تایپ کرده باشید.

  • منتظر بمانید تا او هم شما را به لیست دوستان خودش اضافه کند

برای اینکه بتوانید با یکدیگر صحبت کنید و پیام هایی دریافت و ارسال کنید باید او هم شما را به لیست دوستان خودش اضافه کند. نحوه‌ی انجام دادن این کار بستگی به تنظیمات حریم خصوصی آن فرد دارد

جمع بندی

امروزه اسنپ چت یکی از جذابترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان است که طیف وسیعی از کاربران جوان و نوجوان را به سمت خود جذب کرده‌است.همچنین می توان گفت اسنپ چت یک پیام‌رسان اجتماعی است اما چیزی که باعث محبوبیت این اپلیکیشن شده ، به علت دارا بودن افکت‌های متنوع و فیلترها و عکس و ویدیو می‌باشد. کاربران اسنپ چت این امکان را دارند تا با استفاده از فیلترهای گوناگون اسنپ چت از خودشان فیلم و عکس گرفته و با دیگران آنها را به اشتراک بگذارند.
همان طور که دیدیم نصب Snapchat بسیار آسان است اما در حین حال لازم است تا برخی نکات را در زمان نصب آن در نظر داشته باشید. در این مقاله به شما چگونگی نصب اپلیکیشن اسنپ چت را به صورت صفر تا صد آموزش دادیم، علاوه بر این اگر سوالی در ارتباط با بخش نرم افزار یا سخت افزار گوشی موبایل خود داشتید به راحتی می توانید از طریق کارشناسان ما در زمینه آموزش تعمیرات موبایل راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *